چهره این دزد وطن فروش را به خاطر بسپارید+سند
 
اخبار و مطالب جدید و جالب
چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, :: 11:39 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

 


به گزارش جام نیوز به نقل ازلینک منتشر شده در تاریخ8 آگوست(17مرداد) در سایت آزادگی؛ یکی از کاربران این سایت چنین نوشت:"یکی یکی کانال های ماهواره را عوض می کنید، ناگهان توجهتان به یک برنامه جلب میشود؛"یک سوال سه گزینه ای وجایزه ای یک میلیون تومانی"، تمام هزینه اش هم ارسال یک پیامک است، با خودتان می گوئید به جایی که بر نمی خورد، سنگ مفت گنجشک هم مفت.


دو یا سه روز بعد خانمی خوش صدا به موبایل شما تماس می گیرد ومژده می دهد که شما برنده مسابقه شده اید، از خوشحالی بال در می آورید و در کسری از ثانیه هزاران نقشه برای خرج کردن یک میلیون تومان می کشید اما طولی نمی کشد آن خانم خوش صدا می گوید که جایزه شما گرچه یک میلیون تومان است اما نقدی نیست بلکه جوایزی است به ارزش یک میلیون تومان که برای شما پست خواهد شد و بعد شروع می کند به شرح جوایز: یک عدد جاروبرقی، یک عدد چرخ خیاطی و کلی وسایل دیگر....
با خود می گوئید اسب پیشکشی که دندان هایش را نمی شمارند، این هم خودش نعمتی است. سوال می کنید که این جوایز کی به دست من میرسد؟، خانم هم می فرمایند پس از واریز مبلغ سی و پنج هزار تومان به فلان شماره حساب، این جوایز به دست شما میرسد و مبلغ فوق هم جهت هزینه های پستی میباشد. در کمتر از یک ساعت سی و پنج هزار تومان را به شماره حساب مورد نظر واریز می کنید و کد رهگیری را هم به خانم مربوطه اعلام می فرمائید، ایشان هم ضمن تبریک مجدد به شما می فرمایند که جوایز شما در ظرف یک هفته به آدرس تان ارسال خواهد شد.
و درست یک هفته بعد طبق قولی که به شما داده شده، بسته ای به آدرس شما فرستاده میشو؛د اما آن بسته آنقدر کوچک است که از تعجب خشکتان میزند. با خود می گوئید مگر میشود جاروبرقی و چرخ خیاطی در این بسته کوچک جا شوند؟
با اعصابی خراب؛ بسته را باز می کنید، یک عدد بابلیس هزار تومانی، دو عدد پوستر رضا صادقی، یک عدد فیلم هندی، چهار عدد کش مو،تنها وسایل درون بسته هستند.
فورا تماس می گیرید و به خانم خوش صدا اعتراض می کنید این چه چیزی است که فرستاده اید؟ پس چرخ خیاطی کو ؟ جاروبرقی کجاست؟ ارزش همه اینها که پنج هزار تومان هم نمیشود!! وخانم در کمال خونسردی می فرمایند احتمالا اشتباهی صورت گرفته و شماره ای را به شما می دهند و می گویند جهت اعتر اض با این شماره تماس بگیرید، تماس می گیرید اما کسی جواب نمیدهد و باز به خانم زنگ می زنید اما این بار او هم جواب نمیدهد و شما می مانید وسی و پنج هزار تومان ضرر.
آنچه خواندید کلاه گشادی است که فرد شیادی به نام فرهاد " صاحب شبکه کلیک ست"، هر روز بر سر هزاران ایرانی ساده دل و زود باور می گذارد، گرچه این شیاد در خارج از ایران است اما میتوان از شخصی که هموطنان به حساب وی پول واریز می کنند، شکایت کرد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب